teisipäev, 15. aprill 2014

Hundud taas Loodusmuuseumis



Täna külastasime Loodusmuusemis äsja avatud avastuste ruumi, kus kompides, kuulates ja vaadates saab teada palju põnevat loomade meelte ja käitumiste kohta. Praegu on Loodusmuuseumis ka põnev näitus eksootilistest ämblikutest.






Kohe peale hommikusööki seadsimegi sammud bussipeatuse poole, et Loodusmuuseumisse sõita. 
Enne muuseumisse minekut saime veel Tornide väljakul "vabaõhu jõusaalis" (nagu lapsed ütlesid) trenni teha.










Niimoodi saab omale tugevad kõhulihased :)



























    Tänane sünnipäevalaps!




Kuulame tähelepanelikult, mida avastuste ruumis teaha saab.




Saime teada, kuidas näeb maailma teised elusolendid.






Niimoodi näeks meid praegu kala.

                                                                       



Niimoodi koer.                                                                                         Niimoodi inimene.

                        
                                                             Niimoodi kärbes.



Erinevaid lõhnu nuusutamas








                                                         Hmm, metssea piss küll hästi
                                                          ei lõhna........













Uurime, mis hääli loomad teevad?






     Saime vastused paljudele                         küsimustele.




Kui kare on kassi keel? 
Seda sai oma käega järele proovida.







Kas loomad kasutavad keelt ainult söömiseks?








                

                     Kas kõrvad on ainult kuulmiseks?

















           Küsimused ja vastused


















         Rähni keel on väga, väga pikk!















Sellelt pildilt on näha, kuidas rähnile keel suhu ära mahub. See tundus lastele päris uskumatu.














Poisid on maa-aluses koopas, uurimas vihmaussi elu.

Vaikselt metsas viibides võib kohata igasuguseid loomi. Kui olla vaikselt, võib näha isegi kitse ja jänest.......



Kui looduses kõvasti rääkida, siis võid varest -julget lindu ikka üsna lähedalt näha, kui aga karjud, lendab vareski minema. Proovisime selle ise kõik järele!





Uurime ämblikke



























Lastele meeldis Loodusmuuseumis kõige rohkem:

Angelina: "Kõige rohkem meeldis mulle üks pime koobas, kus sees elas uss.
Aadu: "Mulle meeldis kõige rohkem see ekraan, kus sai erinevaid loomade hääli kuulda"
Aleksandra:" Sain teada, et rähn kerib oma pika keele ümber silmakoopa"
Marie-Lizett: " Mulle meeldis kõige rohkem see koht, kus mu enda hääl kajas ja siis see koht, kuhu sai käte jälgi teha sooja käega.
Mark Alex: "Mulle meeldis see koht, kuhu sai käe peale panna ja siis jäi jälg ja siis merikotka pealuu oli huvitav"
Karl Markus: "Kõige ägedam oli see koobas, kust tuli uss välja ja siis see käe katsumise asi. Siis see kiriku asi, et kuidas mu hääl kajab kirikus ja koopas , äge oli enda häält niimoodi kuulata"
Hannes: "Kõige rohkem meeldis mulle see, kust sai teada, kuidas mõni loom või putukas näeb maailma, et nad näevad maailma hoopis teistmoodi kui meie. Ämblike näitus meeldis ka"
Marianne: "Mulle meeldis see koobas kus oli uss"
Marten: " Mulle meeldisid ämblikud ja eriti elus skorpion"
Kaspar: "Mulle meeldis see, kus seina sees olid augud ja kui sa panid sinna nina sisse, siis oleks nagu ämblik su nina peal ja siis sa saad tema kohta teada. Veel meeldis mulle see, kuu sai loomade hääli kuulda"
Eva Liisa: "Mulle meeldis see, et seal seina sees olid kaanekesed kus olid küsimused ja vastused ja siis sai palju huvitavat teada. Ämblikud meeldisid ka"
Triinu: "Seda enda hääle kaja oli huvitav kuulata, et kuidas hääl kajab. Ämblikud meeldisid ka"
Alo Madis: "Kõige ägedamad olid ämblikud  ja see, kuhu sai hõigata no, see kaja asi"
Riko: "Mulle meeldis see, kus sai kuulata kuidas minu hääl kajas kirikus, koopas ja metsas. Koobas oli tore, kus oli ussi ekraan ja see, et sai  loomade helisid kuulata"



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar