neljapäev, 23. mai 2013

Ise tehtud, hästi tehtud - VÄIKE TERVISLIK AMPS! :)

Täna jõudis kätte see aeg, kui lapsed said oma kasvatatud sibulapealsed ära süüa. Iga laps sai enda rohelise sibula tükkideks lõigata, siis segasime selle kokku hapukoorega, panime natuke soola ning sõime koos Jassi seemneleivaga.
Lapsed teavad, et sibulad on kasulikud ning kuna need olid veel enda kasvatatud, siis maitsesid need kohe eriti hästi :)












Laste lõigatud sibulad :)

Lisame hapukoort :)




Natuke soola!

Segame salati kokku...






Valmis võileivad - suupärased snäkid :)

Asume maitsma :)





Seltskond, kellele sibulaleivad kõige enam maitsesid :)

Mõne lapse arvamused:

1. Mark : "Mulle maitses nii väga, sest mulle meeldivad sibulad. Seal sees on vitamiinid."

2. Riko: "Sibulad on nii kasulikud ja tervislikud, et kui neid iga päev süüa, siis ei jää kunagi haigeks. Ma sõin 20 tükki ära."

3. Eva Liisa: "Mulle maitsevad sibulad, sest seal on palju vitamiine ja sibulad on sama maitsega kui õunad. Ma sõin 5 tükki."

4. Triinu: "Sibulaid oli lahe lõigata ja hapukoort panna. Need olid väga head, ma sõin 8 tükki".

5. Jan Eerik: "See hapukoor oli hea. Sibul ka. Ma sõin 2 tükki."

6. Aadu: "Mulle maitsesid sibulaleivad, sest nad on kasuliku ja nii nämmad. Ma sõin 9 tükki."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar